קוראים לי נועם אזרחי, אני בת 17 ומאז ומתמיד גודלתי וחונכתי לעשייה ואהבה קולנועית בביתי. לקראת סיום בית הספר היסודי, ומחשבות על איזה חטיבה אלך (לא הייתי משוייכת לעירוני א), החלטתי שאני רוצה לממש את אהבתי לקולנוע, ולנסות להיבחן למגמת הקולנוע שבעירוני א שעליה שמעתי רבות. לאחר המון בירוקרטיה והגשת בקשות חריגות ללמוד בבית ספר שאיני משוייכת אליו, קיבלתי זימונים לראיונות והתרגשתי מאוד, השקעתי בתיק העבודות שהיה עליי להגיש, ומאוד חיכית לקבל תשובה חיובית. לשמחתי, התקבלתי והתחלתי את לימודיי במלוא הרצון לעשייה קולנועית. בשנים הראשונות בלימודי המגמה למדתי את כל הדברים הכי בסיסים שיש לדעת ולאט לאט למדתי והתעמקתי יותר, אני חושבת שהכלים שקיבלתי בששת השנים שלי במגמה העשירו, העמיקו ולימודי אותי כלכך הרבה על קולנוע ונתנו לי נקודת מבט כלכך איכותית ושונה ממה שהכרתי בעבר, הכלים שקיבלתי הם כלים רב תחומיים וזה עוד משהו שאני מאטוד אהבתי בלימודיי הקולנוע, מלמידה על הגבלת תקציב להפקה, עד לעריכת סרטים בתוכנות שגם "בחוץ" משתמשים בהם, ועד לצילום איכותי ומדוייק עם הבנה לעומק התמונה. סוג הקולנוע האהוב עליי זה סרטים רומנטיים, זה מתקשר להפקת הגמר שלי בכך שיש שילוב של רומנים בסרט, לדוגמא, הרומן (היחסית טראגדי) של אדם ושירה.
נושא הסרט מתבסס על אדם בן 18, אדם מגלה שחברה שלו בוגדת בו לקראת יום הגיוס המרגש שלו לטייס, שהוא כלכך חיכה לו. באותו היום כשאדם הולך לישון הוא חולם על חברה שלו רק שבחלום היא לא בוגדת בו ובניגוד לחיים האמיתיים הוא הדבר הכי חשוב לה. אדם מתמכר לחלום ול״עולם מושלם״ של החלום ולאט לאט מתנתק מהמציאות ומתחיל לחיות את החלום שלו. אדם פוגע בעצמו ומפספס את מועד הגיוס בגלל שרצה להישאר עם חברה שלו בחלום. לאחר שבוע בו אדם חיי בחלום ופוגע בעצמו, הוא צריך לבחור אם לחיות את החלום או לחלום על החיים.
החיבור שלי לסרט מתבטא בהקשר של בתקופה הזאת, של ההתבגרות, שמלחיצה ומאתגרת את כולנו לעשות החלטות גדולות ומשנות חיים. בנוסף, הסרט עוסק המון על התגברות ממשברים, זה דבר שכל אחד מתמודד איתו בצורה שונה והבריחה של אדם לחלומות והיאחזות בהם לפעמים מזכירה את הדרך התמודדות שלי להיאחז בדברים שכבר אינם וגם אני לפעמים ״חוטאת״ בזה.
בחרתי בתפקיד ההפקה מכיוון שאני מרגישה שככה אני מביאה את עצמי לידי ביטוי בצורה הכי טובה שאני יכולה, תמיד בחרתי בתפקיד ההפקה והכי התרגשתי ושמחתי לבצע את תפקידי. אני חושבת שהפקה מערבת המון מעבר לעשייה הקולנועית ומשלבת עוד תחומים שנתקלים בהם בחיים. אני אוהבת להציב לעצמי אתגרים ובהפקה נתקלים בהם הרבה, אני אוהבת למצוא פתרונות לדברים וליצור סדר, דבר שדרוש בתפקיד ההפקה. להפיק זה תפקיד מאוד חשוב בעיניי שבלעדיו כל היצירה בשלמותה לא תצליח לצאת לפועל, אני שמחה להיות ״הדבק״ שגורם להכל לצאת לפועל ויחד עם שאר הצוות להפוך את התסריט מרעיון לסרט.
בחירת הצוות - אני מאמינה כי עבודת צוות עושה הכול וחשוב שתיהיה כימיה טובה בצוות. על זה שמנו דגש בבחירת הצוות. יהלי (הבמאי) ואני למדנו שנה יחד באותה כיתה, היה לנו חיבור מעולה והשנה הייתי חלק בתהליך הכתיבה שלו לכן יהלי הציע לי להפיק לו את הסרט ושמחתי לקחת חלק. ליה (הצלמת) בין הצלמות היחידות במגמה, אני מאוד מעריכה ותופסת מליה כצלמת ואני ויהלי הרגשנו שהיא תוסיף את ״הסטייל״ המדויק לסרט. אוריין (העורך), בשנה שעברה יצא לי לעבוד עם אוריין בהפקה והוא באמת בין העורכים הכי תותחים שיש לנו במגמה, הוא כלכך רציני ומעבר לעריכה שלו תורם בסטים עם כל הידע הקולנועי המורחב שלו שמוסיף הרבה בעת הצילומים.
עלינו להתרכז בכמה דברים על מנת ליצור סדר ועבודה נכונה ויעילה על ההפקה.
ראשית, במציאת שחקנים, אנחנו נעלה פוסטים (של דרושים שחקנים) באינסטגרם ובפייסבוק (בקבוצת שחקנים צעירים), נפנה לחברים שיכול להיות להם פוטנציאל לאחד מהדמויות של הסרט, שליחת הודעות תפוצה שיגיעו לחברים של חברים ונפנה לכל מקור שעולה בראשנו. ברגע שיעלו אופציות, אם ונראה נכון, נעשה אודישנים לשחקנים פוטנציאלים, ולבסוף נגיע להחלטות האם מתאי או לא מתאים, ואחרכ חזרות של השחקנים ביחד כדי ליצור כימיה וקשר התחלתי ביניהם.
שנית, מציאת עוזרי הפקה, אפנה לים רכזת המגמה, ולתלמידה אשר מרכזת שמות עוזרי הפקה פנויים של שכבת י' ו יא' , ואראה מי פנוי לצאת להפקה, מי שמאושר לו לצאת להפקה נעדכן אותו בתאריכים של ההפקה בציפייה להתחייבות ואם זה יסתדר, נשלח לו אישורים שיחתים את הוריו באישורי ההפקה שבאתר, ונעביר במרוכז את שמות עוזריי ההפקה לים מנהלת המגמה, וורד רכזת כלל המגמות בבית הספר לאישור סופי.
בנוסף, עלינו למצוא לוקיישנים, בשלב שלפני ההפקה נבצע פגישה בה נחשוב על לוקיישינים קיימים וכאלה שחסרים לכל סצנה, אלו שחסרים נעבוד עליהם ונמצא רעיונות ואלטרנטיבות אפשריות. נפנה להורים, משפחה, חברים וכו' על מנת למצוא את הלוקיישנים הרצויים, ברגע שכל הלוקיישנים יהיו סגורים ומוכנים, נרשום אותם ברשימה מסודרת ואחרכ נוכל לעבור לשלב העבודה על הברייקדאון שזה מחבר אותי לדבר הבא- הרכבת תיק ההפקה וברייקדאון, בתיק הפקה נרשום את כל הנוגע לאוכל לימי ההפקה, הסעות בימים שיש צורך, רשימת ארט + פרופס וכל זה לאחר בניית הברייקדאון או בשמו השני לוח הזמנים, על מנת להתנהל בצורה היעילה ביותר בעת הצילומים עצמם. את הברייקדאון אשלח לצוות הכולל, ולמורי המגמה אשר דרשו ואכין גם ברייקדאון "רזה" לשחקים שיהיה להם קל וידידותי יותר להבנה.
לקראת הסרט אדפיס את הברייקדאון לכל חבר צוות על מנת שכולם יהיו באותו קו ושזה יהיה זמין. אדפיס לשחקנים + במאי את התסריט לחזרות לפני צילום הסצנות וכו'.
כל זה כמובן לא יעבוד בלי כימיה צוותית ולשם כך אקבע ארוחת הפקה בה הצוות יכיר, יתחבר אחד לשני, יהנה מאוכל טעים, יבין את תפקידו בסט וגם נעבור על הברייקדאון ביחד ונמנע אי הבנות בעתיד וזה יהיה מקום גם להציף דברים לא ברורים בין אם זה עלילתי, הפקתי, צילומי וכו'...
בחרתי בסרט "לה לה לנד" או באנגלית "La La Land" .
בחרתי את סצנת הפתיחה של הסרט, סצנת הפתיחה של הסרט "לה לה לנד" היא סיקוונס עוצמתי ומדהים מבחינה ויזואלית המתרחשת בפקק תנועה בכביש המהיר של לוס אנג'לס. הנאמבר המוזיקלי המשוכלל, "עוד יום של שמש", הוא חלון ראווה מבריק של עבודת כוריאוגרפיה ומצלמה. הוא נותן את הטון לסרט כולו, ומחדיר אנרגיה והתלהבות. כמפיקה, סצנה זו מעוררת בי השראה לחשוב בצורה כזאת יצירתית על הפקה והקמה של שוט כזה, רק לחשוב על כל האישורים שהיו צריכים לסגור בכדי לבצע את צילום הסצנה הזאת, השגת כגיאוגרפיים הכי מקצועיים שגורמים לזה להראות הכי הכי שיש, על האופן והשילוב של כל הדברים בסצנה הזאת וכו'.
שם: 64 תפקיד: בימוי
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 82 תפקיד: הפקה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 33 תפקיד: צילום
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 68 תפקיד: עריכה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 83 תפקיד: ע.הפקה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 56 תפקיד: ע.הפקה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 135 תפקיד: ע.הפקה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 98 תפקיד: ע.הפקה
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 0 תפקיד: משחק
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 0 תפקיד: משחק
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם: 0 תפקיד: משחק
הורים ותלמידים.ות נכבדים.ות,
בתאריכים: 25/01/2024 ועד 27/01/2024 יתקיימו צילומי הסרט ימיי איתך של הבימאי/ת *** בהפקתו/ה של *** מספר טלפון:
השתתפות בהפקות המגמה מהווה חלק בלתי נפרד מלימודי הקולנוע בבית הספר, והיא חיונית ומשמעותית בתהליך החניכה של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות בנכם/בתכם בהפקות.
צוות ההפקה מתנהל באופן עצמאי במהלך הצילומים, וזאת לאחר שקיבל תדרוך והנחיות מתאימות מצוות המורים. מניסיון, חשוב מאד שההורים יהיו מעורבים בהתנהלות ילדיהם בהפקה, כולל ביקור באתר ההסרטה, עזרה בהסעות וכו'. במקרים בהם הורים מלווים את צוות ההפקה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לשים לב שהתלמידים מקפידים על שיח מכבד בין אנשי הצוות, שמירה על ציוד והתנהלות זהירה ובטוחה באופן כללי.
שימו לב!
בהפקות המצטלמות מחוץ לעיר ו/או בלוקיישנים מורכבים (גגות, חוף הים, חניונים וכו'), ו/או בין השעות 23:00 בלילה ועד 5:00 לפנות בוקר, חובה על הורה מלווה להצטוות לצילומים. הדגש הוא על הורה (לא דודים, אחיות גדולות או כל מבוגר אחר)!
הצהרת ההורים:
אנו הורי התלמיד/ה מביעים את הסכמתנו בדבר השתתפותו/ה של בננו/בתנו בהפקה, וזאת לאחר שקיבלנו מידע מלא אודות ההפקה וקראנו את התסריט המצורף.
חתימה:
שם האתר: מערות אפקה
הכתובת: ***
הסצינות המצולמות באתר: סצנה 3, סצנה 6, סצנה 8, סצנה 10, סצנה 12 .
איש/ת קשר: ***
טלפון: ***
הערות המפיק/ה: *אבא של יהלי יהיה מלווה האחראי שלנמו, אישור נשלח לאמיר וולף (מורה מגמה שלנו).
*אישורים של כלל הצוות נשלחו גם הם לאמיר.
*נסע לשם חלק ברעב עם אבא של יהלי והציוד וחלק ברכב עם אוריין וגם חלק מהציוד שיהיה שם.
*ארוחת צהריים נזמין פיצה, ובין לבין סנוויצים מוכנים ונשנושים.
*לדאוג להביא מחלצת שלצוות יהיה איפה ואיך לשבת בנוח!
הערות הבמאי/ת: דגש קריטי בשבילי זה לנסות בצורה הטובה ביותר לשלב את הסאונד של הכביש המהיר עם הסאונד של הצילומים. הסאונד של הכביש זהה לסאונד של עצים לכן ארצה לנסות להטמיע את הסאונד. אתאים את החלל לסצנה בכך שנצלם על גבעה בשביל שיוכלו לראות את המרחב הרחב ידיים ולהתפעל מהאפיות שבו. מבחינת מיז אן סצנה אדאג שייקראו כמה שיותר את הצבע הירוק בשוטים. אני רותה שהוא יהיה הצבע הבולט ביותר בכל השוטים בחלום מכיוון שהוא מעורר ץחושות של שלווה ורוגע שאני רוצה שיאפיינו את החלום. מבחינת הסצנה האחרונה ארצה לצלם בשעת הדמדומים בכדי שהצבע הבולט יהיה סגלגל ושיראו הרבה את הצללים של הדמויות מה שייתן תחושה מסתורית.
הערות הצלמ/ת:
הערות הסאונד:
הערות הארט:
שם האתר: כניסה לבית של יהלי נפחי
הכתובת: ***
הסצינות המצולמות באתר: סצנה 1
איש/ת קשר: ***
טלפון: ***
הערות המפיק/ה: *מעבר לוקשיין מהלוקשיין שהיינו בו לזה, יחסית קרוב.
*סנוויצים מוכנים יהיה כשנגיע וחטיפים תמיד איתנו.
*הקמה ישר אחרי ההפסקה כשמגיעים כי יש המון עינייני תאורה, לשים לב לזמן ולא להתכעב !!
הערות הבמאי/ת: האתר צילום צריך להיות אטם ויחסית מואר. הוא צריך להיות צר בכדי להראות את האי נעימות של הסצנה. חשוב שהצבע הבולט של הסצנה יהיה צהוב של החדר מדרגות שיראה על מבוכה.
הערות הצלמ/ת:
הערות הסאונד:
הערות הארט:
שם האתר: הבית, החדר של יהלי
הכתובת: ***
הסצינות המצולמות באתר: סצנה 2, סצנה 9, סצנה 11, סצנה 13
איש/ת קשר: ***
טלפון: ***
הערות המפיק/ה: *יצירת צל (של תריס החלון) ע"י אפקט המראה שאמנון זלאייט לימד אותנו באחד השיעורים עם מראה וגאפר.
*אוכל ושתייה תמיד יש למי שרוצה בקומה העליונה
הערות הבמאי/ת: החלל צריך להיות רחב בשביל שיוכלו לראות אותו משוטים הרחבים. תחילה החדר חייב להיות מסודר ולאחר מכן צריך להתחיל לבלגן אותו המ שיראה על התהליך של הדמות. חשוב שהתמונה של הטייסת תהייה ממוסגרת במסגרת חגיגית.
הערות הצלמ/ת:
הערות הסאונד:
הערות הארט:
שם האתר: החדר כושר בבניין של גבע
הכתובת: ***
הסצינות המצולמות באתר: סצנה 5
איש/ת קשר: ***
טלפון: ***
הערות המפיק/ה: *בורקסים באותו יום ממאפייה ליד
*קפה/שוקו לפינוק חברי הצוות (יום סופר סופר קר)
*הציוד בא ברכב יחד עם אוריין ויהלי (שאר היום התניידנו ללוקיישן אחר)
הערות הבמאי/ת: החדר כושר צריך להיות מואר בתאורה חזקה ויחסית קרה, לסוג תאורה זה יש חשיבות מיוחדת מבחינת המיזאנסצנה כי מטרתה בסצנה זו היא להראות את הדיכאון של הדמות בחזרה למציאות המדכאת. הסצנה באה במעבר חד מהחלום. חשוב שבחדר כושר יהיה רחב בשביל שהדולי תיכנס.
הערות הצלמ/ת:
הערות הסאונד:
הערות הארט:
שם האתר: בית ספר עירוני א, שירותים של האולם ספורט
הכתובת: ***
הסצינות המצולמות באתר: סצנה 7
איש/ת קשר: ***
טלפון: ***
הערות המפיק/ה: *אוכל נסחב ביחד איתנו
*מעבר ללוקיישן הזה עם כל הציוד מתבצע ברכב של אוריין
הערות הבמאי/ת: חשוב שהחדר מלתחות יהיה יחסית חשוך ואף קצת מכיוון שהוא מייצג את אדם במציאות המדכאת. החדר כושר צריך להיות מסודר וריק כאשר ברקע יש תאי הלבשה.
הערות הצלמ/ת:
הערות הסאונד:
הערות הארט:
דוגמאות לנושאים:
מוצעת כאן רשימת נושאים מתחום הקולנוע היכולים לשמש רעיון או נושא לעבודת-גמר. הנושאים מוצעים כדי לגרות ולעורר עניין וסקרנות וכדי לסייע בתהליך של בחירת הנושא לעבודה. הנושאים מנוסחים, בחלקם, באופן רחב וכוללני מאוד. ניתן לגזור מהם נושאי-משנה צרים וספציפיים יותר.
ניסוח הנושא והגדרתו חייבים להיות מדויקים וברורים, באופן שהנושא לא יהיה רחב מדי ולא מצומצם מדי והשאלה הנבדקת תהיה ברורה. הגדרתו הבהירה והמדויקת של הנושא, חשיבותה מרובה בתהליך הכנת עבודת-גמר ועוד קודם לכן, בהכנת ההצעה לה.
• דמות הנווד בסרטיו של צ'אפלין
• השתקפויות בסרטיו של וודי אלן
• דמות היהודי בסרטיו של וודי אלן
• עולם הילד על-פי סרטיו של שפילברג
• האגדה בסרטיו של שפילברג
• הצגת כנופיות הנוער ב"רסטי ג'יימס" וב"נערי הכרך" של פרנסיס קופולה
• "סיפור קצר על אהבה" של קישלובסקי - מציצנות או אהבה?
• העיר ניו-יורק על-פי סרטיו של מרטין סקורסזה
• ההומור הסאטירי והפרודי בסרטיו של מל ברוקס
• דמות הזר בקולנוע הישראלי
• סרט התעודה כסרט תעמולה
• סרט התעודה כאמירה אישית של יוצר
• דמות האישה בקולנוע הצרפתי החדש
• ה"פילם נואר" - שפת הקולנוע כביטוי של מציאות אידיאולוגית
• מלחמת וייטנאם והשתקפותה בסרט "צייד הצבאים"
• דמות הערבי בקולנוע הישראלי
• הקולנוע הישראלי - תרבות וכלכלה
• השפעת סרטי ההנפשה (אנימציה) על ילדים בני 63-
• הספרות בראי הקולנוע
• דמות החייל בקולנוע הישראלי, על-פי סרטיו של אורי ברבש
• דמות הצבא בקולנוע הישראלי, על-פי הסרט "אחד משלנו" של אורי ברבש
• תדמית של משפחות "אתניות" בקולנוע האמריקני העכשווי
• מפגש בין-תרבותי בקולנוע
• דמות היהודי בקולנוע האמריקני
• התפתחות דימוי ה"פאם פאטאל" בקולנוע - ממיי ווסט ועד מדונה
• הקולנוע הנשי הישראלי
• הצגת השואה בקולנוע על-פי הסרט "בחירתה של סופי"
• דימויי יחיד וחברה בקולנוע
• חריגות וטיפוסים חריגים בקולנוע
• דמות ההומוסקסואל בקולנוע בכלל ובקולנוע הישראלי בפרט
• הצגת הזקנה בקולנוע המודרני על-הסרט "הנהג של מיס דייזי"
• הקולנוע המגויס
• תעמולה בקולנוע
• מחאה חברתית בקולנוע
• מוזיקה וקולנוע
• המחזמר בקולנוע
• אפקטים מוזיקליים בקולנוע
• אפקטים ופעלולים בקולנוע
שאלת המחקר
שאלה פוריה היא שאלה שמעודדת חשיבה, למידה והתפתחות. היא שאלה שאינה ניתנת לתשובה פשוטה או חד-משמעית, ודורשת מהלומד להפעיל את החשיבה הביקורתית והיצירתיות שלו. שאלות פוריות יכולות להוביל לדיון, מחקר, יצירתיות וחשיבה חדשה.
ישנן מספר תכונות של שאלות פוריות:
הן פתוחות: שאלות פוריות אינן דורשות תשובה חד-משמעית או נכונה/לא נכונה. הן מאפשרות ללומד להציע מגוון רחב של תשובות, ולדון בנושא באופן מעמיק יותר.
הן מערערות: שאלות פוריות מערערות את הנחות היסוד של הלומד, ומעודדות אותו לחשוב מחוץ לקופסה. הן יכולות לגרום לו לשקול דברים חדשים, ולפתח הבנה עמוקה יותר של הנושא.
הן רלוונטיות: שאלות פוריות רלוונטיות לחיי הלומד ולעולם שמסביבו. הן יכולות לעודד אותו להשתמש בידע שלו כדי לענות על השאלות, ולקשר בין הנושא הנלמד לחייו האישיים.
הן מאתגרות: שאלות פוריות מאתגרות את הלומד, ומעודדות אותו לחשוב קשה. הן יכולות לסייע לו לפתח כישורי חשיבה גבוהים, כגון חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות ויצירתיות.
לדוגמא: השאלה מדוע הקולנוע עוסק רבות בתכנים שליליים היא שאלה פוריה כי היא עונה על כל הסעיפים של שאלה פורייה:
התשובה לשאלה זו יכולה להוביל לדיון, מחקר, יצירתיות וחשיבה חדשה. היא יכולה לסייע לנו להבין טוב יותר את הקולנוע, את האדם ואת העולם שבו אנו חיים.
שיטת המחקר
בכתיבה אקדמית על סרטי קולנוע נהוג להשתמש במגוון שיטות מחקר, ביניהן:
ניתוח טקסטואלי:
ניתוח היסטורי:
ניתוח פסיכולוגי:
ניתוח אידיאולוגי:
ניתוח השוואתי:
ניתוח פילוסופי:
Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I'm trying to get my website to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success. If you know of any please share. Thanks! I saw similar art here: Eco product